سبد خرید 0
>> >> >>
جستجوی پیشرفته
جستجو در نتایج
جستجو بر اساس قیمت (تومان)
بر اساس رنگ
کالا برای:

لامپ لاسوگاسی تابلو چلنیوم

مرتب سازی بر اساس : پربازدید ترین حراجی جدیدترین ارزان ترین گرانترین فقط کالاهای موجود :

در سایت تابلو یدک ، انواع قطعات تابلو چنلیوم مانند لامپ لاسوگاسی تابلو چلنیوم در نظر گرفته شده است. استفاده از لامپ لاس وگاسی تابلو چنلیوم  در حوزۀ تبلیغات بسیار رایج است. در ساخت تابلو چلنیوم و تابلو حروف برجسته از لامپ لاسوگاسی تابلو چنلیوم استفاده می شود و می توانید در زمان سفارش تابلو چنلیوم ، این لامپ را سفارش دهید.

لامپ لاسوگاسی تابلو چلنیوم

ویژگی های لامپ لاسوگاسی تابلو چلنیوم

  • تنوع رنگ در متریال های مات و شفاف
  • سازگار با فلاشر ها و رقص نور های ال ای دی
  • استفاده از سیم تمام مس 
  • کارکرد بی خطر و راه اندازی آسان توسط نصاب تابلو چنلیوم
  • بدنه ضد آب و ضد اشعه UV
  • دارای حلقه مهره ای از جنس ABS و حلقه خورشیدی آبکاری شده

خرید لامپ لاس وگاسی تابلو چنلیوم

در زمان خرید تابلو چلنیوم می توان در سفارش تابلو چنلیوم ، استفاده از لامپ لاسوگاسی تابلو چلنیوم را در نظر گرفت زیرا این نوع لامپ دارای ویژگی های بسیار خوبی است که به آن اشاره کردیم. لامپ لاس وگاسی تابلو چلنیوم در نمونه های با کیفیت و در انواع مدل ها و رنگ بندی توسط فروشگاه تابلو یدک ارائه می شود.

فروش لامپ لاسوگاسی تابلو چنلیوم با قیمت مناسب

لامپ لاسوگاسی تابلو چلنیوم دارای بدنه ی ضد آب است و در شرایط محیطی ماندگاری بالایی دارد. همچنین این لامپ ها سازگار با انواع قص نور می باشد. لامپ لاس وگاسی تابلو چنلیوم دارای کارکرد بدون خطر بوده و بدین ترتیب استفاده از آن برای انواع تابلو چنلیوم می باشد. لامپ لاس وگاسی تابلو چلنیوم در تابلو حروف برجسته به کار می رود. تابلو لاسوگاسی را با نام تابلو لامپی و تابلو لترلایت نیز می شناسند. برای خرید لامپ لاسوگاسی تابلو چنلیوم و انواع لوازم تابلو چلنیوم می توانید به صورت اینترنتی از طریق مجموعۀ تابلو یدک اقدام کنید.

ادامه مطلب ˅
10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()