سبد خرید 0
>> >> >>
جستجوی پیشرفته
جستجو در نتایج
جستجو بر اساس قیمت (تومان)
بر اساس رنگ
کالا برای:

ورق مولتی استایل تابلو چلنیوم

مرتب سازی بر اساس : پربازدید ترین حراجی جدیدترین ارزان ترین گرانترین فقط کالاهای موجود :

برای خرید ورق مولتی استایل تابلو چنلیوم و قطعات تابلو چنلیوم و سفارش تابلو چنلیوم می توانید از طریق مجموعه ی تابلو یدک اقدام نمایید. بعضی از تابلو چلنیوم ها با استفاده از ورق مولتی استایل تابلو چنلیوم ساخته می شود و لبه ها توسط رول چلنیوم ساخته می شوند. این تابلو بسیار زیبا بوده و امروزه از متداول ترین تابلو ها می باشد.

مشخصات ورق مولتی استایل تابلو چلنیوم

ورق مولتی استایل تابلو چنلیوم پلاستیکی است که از دو لایه ی اصلی اکرئولیک و ABS ساخته شده است. دلیل مهمی که موجب شده از ورق مولتی استایل تابلو چنلیوم برای ساخت تابلو چلنیوم استفاده شود ، امکان برش های متنوع با استفاده از دستگاه لیزر بر روی آن است. انعطاف پذیری ورق مولتی استایل تابلو چنلیوم و ضخامت پایین آن از مزایت های این ورق به شمار می رود.

ورق مولتی استایل

خرید ورق مولتی استایل تابلو چنلیوم

ورق مولتی استایل تابلو چنلیوم در رنگ ها و طرح های مختلف به تولید می رسد و اکرولیک موجود در ورق مولتی استایل تابلو چنلیوم موجب حفاظت در برابر خط و خش می شود. پرکاربرد ترین نمونه های ورق مولتی استایل تابلو چنلیوم که در تابلو چلنیوم و تابلو حرف برجسته استفاده می شود ، در رنگ های طلایی و نقره ای است. ورق مولتی استایل تابلو چنلیوم در انواع شیشه ای ، مات و خش دار در بازار موجود است. ورق مولتی استایل تابلو چنلیوم که به آن ورق مولتی  هم گفته می شود ، کاربرد زیادی در بخش های دکوراسیون ، لوازم دکوری، سقف های کاذب ، آسانسور و... دارد همچنین برای ساخت تابلوچنلیوم و تابلو حروف برجسته از آن استفاده می شود.

برای خرید تابلو چنلیوم و لوازم تابلو چلنیوم و همچنین درخواست نصاب تابلو چنلوم می توانید با همکاران ما در مجموعه ی تابلو یدک تماس بگیرید. برای سفارش تابلو چنلیوم و تابلو حروف برجسته با بهترین کیفیت می توانید از طریق این مجموعه اقدام نمایید.

ادامه مطلب ˅
10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()